Nr. 18

Biverkningar
Var tvungen att läsa biverkningarna på nya medicinen, setralin.
Den hade också många, som anafranilen.
Muntorrheten har slutat relativt, inte lika yr längre,
dock händer det att jag reser mig för snabbt och håller på att svimma,
tydligen en vanlig biverkning, samt att man kan bli yr bland människor,
som kan upplevas som social fobi i början, men inget man behöver vara orolig över.

Har sår i ansiktet från acne, dock blev de sår väldigt snabbt,
och mycket mer än jag brukar ha samt att det gör ont,
Läste en biverkning om just hudutslag i ansiktet, kanske är så..
 
 
Kontaktade min läkare idag för att berätta att jag inte är
redo att gå tillbaka till jobbet på måndag, de bara känns så.
Så jag blir sjukskriven i 2 veckor till heltid sedan ska jag
börja testa på 50% igen, i en månad, så håller jag tummarna
att jag ska orka med det den här gången.

Nu har även min pojkvän börjat må dåligt,
han sökte hjälp idag på VC, han fick atarax igen,
dock ingen sjukskrivning. jag borde däremot ha märkt det tidigare i veckan,
när han har varit sjukskriven för förkylning, hela veckan.
Han är annars en sådan person som åker på jobbet ändå
och är väldigt orolig av sig för att mista jobbet. ( dock är han otroligt duktig ).

Han tog en tablett direkt han kom hem från sina föräldrar, 
vi försökte se TV tillsammans men han blev alldeles för trött
så han gick och la sig 19.10, vilket han kan behöva.

Och jag är rastlös, också en biverkning.

Kommentera här: