Nr. 21

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Drömmer mardrömmar hela nätterna.
Har starka och snabba hjärtslag.
Känns som att hjärtat håller på att gå sönder.

Borde jag höra av mig till honom?
Jag borde det, ringa, visa att jag bryr mig.
Få förklarat varför han gör såhär mot mig.

För en vecka sedan planerade vi våran framtid.
Han berättade hur otroligt gärna han ville dela sitt liv med mig,
skaffa barn inom en snar framtid,
Vi räknade t.o.m när vi skulle kunna skaffa barn.
Vi har kollat på bilar som vi skulle köpa till sommaren.
Tillsammans.
Vi har pratat igenom om att sälja min lägenhet och jag skulle
flytta in hos honom permanent.

I tisdags förra veckan var min mamma och hälsade på,
Han var glad, (trött och slut) men mamma var glad
att se våran kärlek så stark.
Vi la in bilder i en sån där elektronisk tavla,
det var hans idé att göra de, han ville lägga in bilder på oss tillsammans.
För att visa sin kärlek.

Sen gör han slut?
På sms?

DET GÅR INTE!

Om man tar överdos av sertralin kan man dö,
få hjärtstillestånd, hamna i koma.
- Jag väljer de över att behöva känna såhär.

Kommentarer:

1 Alicia:

skriven

Hej! Måste säga att jag har läst några inlägg nu och tycker det är otroligt starkt av dig att skriva om det såhär, och att du fortsätter. Att du orkar fortsätta skriva. Det hjälpte mycket för mig när jag gjorde det för ett år sedan. Hoppas du mår bättre av det till slut så som jag gjorde.

Och synd om det här med pojkvännen, verkligen. Hoppas det löser sig för er.

2 Elin karlsson:

skriven

Tråkigt att ni har gjort slut.. men hopas att du känner dig bättre :)

3 louise:

skriven

du är stark som skriver o berättar om hur du mår. Du klarar detta! Vet precis hur du känner

4 Tua:

skriven

Hej , när jag läste ditt inlägg reste jag själv tillbaka till den punkt jag kände som dig. Hoppas att du snart hittar styrkan att resa dig upp & kan känna glädjen. Jag bloggar om adhd, känslor & psykiskohälsa & hur kosten påverkar oss. En stor kram till dig! Kom ihåg att du är unik & det finns bara en av dig <3

5 Una:

skriven

Alltså... Ditt sätt att skriva på är fantastiskt.. Du berör verkligen.. Tänker på dig, jag vet hur du har det och det är ingenting jag önskar någon. Ta hand om dig.

Kommentera här: