Nr. 25

Helgen har varit bra,
jag har mått bra, haft roligt, längtat efter att få börja jobba.

Sen idag, eller ikväll kom ångesten tillbaka,
Hans kusin skrev till mig, säga att nyår var avbokat för min del,
han hade sagt att vi har gjort slut.

Då blev det verkligt, så jävla verkligt.
Att han verkligen har gjort slut med mig.
Igen.

Jag hatar honom,
just nu gör jag det.
Att han kan såra mig så otroligt mycket,
en person som jag trodde älskade mig,
det var iaf vad han sa, någon dag innan han gjorde slut.

Hur kan man göra så?

Hur kan man skriva att vi kommer övervinna det här,
att han älskar mig mest av allt,
att han vill dela resten av sitt liv med mig.

Och sedan någon dag senare skriva ett jävla sms
och säga att vi inte kan vara tillsammans längre,
 
hur ska ja orka med de här?

Kommentarer:

1 robin:

skriven

hur mår du?

2 Cissi:

skriven

Hur är allt? Du har inte skrivit på ett tag :(

Kommentera här: