Nr. 31

Dåliga dagar igen.

Känner mig helt värdelös.
 

Vilket är ett av mina stora problem.
Jag känner att jag inte räcker till.
Inte för någon eller till något.
 
En oerhört jobbig känsla,
som jag tror dom flesta någongång har känt. 

Jag känner så nästan alltid.
Allt jag gör, kan ja göra bättre. 
Fastän någon säger att de är bra vandrar mina tankar:
"ja fast dom hade nog hellre velat ha de på ett annat sätt"
 

Jag kan aldrig säga nej, tack vare de problemet. 
Eftersom jag inte räcker till isåfall. 
 

Igår var det otroligt jobbigt,
jag kände verkligen att allt var världelöst. 
Jag funderade t.o.m. varför de isf var värt att leva.
Om man ändå aldrig skulle räcka till.
Om det man gör aldrig räcker till. 

Jag förstår att folk inte orkar leva.
Alla krav som ställs på en.
Allt man borde klara av. 
 
Jag är 21 år , snart 22. 
Jag har redan gått in i väggen.
Talar inte de för något?

Kommentera här: