Nr. 26

Kan med gott hjärta säga att jag fortfarande lever.

Jag gjorde precis de jag inte hade tänkt göra,
att sluta skriva.

När jag berättade för min psykolog att jag läste andra bloggar om depression
så skrek hon iprincip bara: NEJ! 
och hon ville att jag skulle läsa bloggar där folk kommit UR depression.

För i de flesta fall slutar folk skriva när de kommer ur den,
och börjar må bättre.

De är precis vad som har hänt mig! 
Jag har börjat må så otroligt bra, jag är glad varenda dag.
Skrattar och ler hela tiden,
precis som jag har gjort tidigare! 

Mina vänner, min familj och mina kollegor känner äntligen igen mig igen.
Man ser på deras blick att dom har saknat den riktigt glada tjejen som varit
försvunnen ett tag. Närmare ett år.

Jag ska skriva mer om de också, och hoppas innerligt att om någon 
är i sistsen jag var i får hjälp och förståelse. 

Kämpa !

Kommentarer:

1 shazi:

skriven

(Y) bra skrivet

2 greta:

skriven

gud vilen fin design på blogg

3 Ida:

skriven

Bra skrivet! Skönt att du mår bra!

4 Tilde:

skriven

Fin blogg och bra skrivet! Har varit i precis samma situation och är i samma situation. Jag har också börjat må mycket bättre nu. Och precis som du skriver så känner alla igen en nu. Forsätt kämpa! Kram

5 frkenduktig.blogg.se:

skriven

Good for you!!!

Kommentera här: