Nr. 22

Jag hatar livet just nu.

Jag skrev till min pojkvän, förklarade att det
inte var okej att göra slut via sms.
Han ursäktade sig, skrev att det var dåligt agerande
men att han inte ville att jag skulle må sämre
nu när han mår dåligt och jag var påväg upp.
Dock ger han det som en käftsmäll på sms.

Sedan fick jag ett utbrott, panikattack.
och då gör jag dumma saker,
tidigare har jag alltid skurit mig,
Igår tog jag tabletterna,
1g sertralin.

Ångrade mig dock som vanligt direkt.
Så jag försökte spy upp allt.
Ringde ambulans, så jag spenderade natten på akuten.
Fick även dricka kol.
Sov där, allt såg bra ut och jag fick åka hem senare idag.

Fick ett sms igen idag, att vi inte kan vara tillsammans,
vi har varit med om för mycket dåligt. 
Försökte ringa honom men han har blockerat mitt nummer.
Har skrivit både till honom och till hans mamma,
att det är fegt gjort och som vuxen kan man inte göra såhär.
Jag vill ha en ursäkt och förklaring öga mot öga.

Fyfan för mänskligheten alltså.

Kommentera här: